20 Eylül 2011

YENİ HABERLERİM VAR


Evet fotoğraftan da anlaşılacağı üzere hamileyim. 8 hafta 2 günlük şuanda bebeğim  henüz kendisini göremedik doktorum kalp atışlarını görmemiz için 28 eylüle tarih verdi ama biz dayanamıycaz  ve bu hafta içerisinde doktora gitmeyi düşünüyoruz.Aşırı derecede olmasada mide bulantılarım var özellikle sabahları çok zorlanıyorum canım hiçbirşey yemek istemiyor yemeyincede sürekli mide bulantısı çekiyorum. Etraftan sürekli şunu ye bunu ye diye tavsiyeler geliyor ama ne mümkün hele ki balık yememi söyledikleri an midem ağzıma geliyor, onlara her ne kadar bebeğin ilk 3 ay annesinden çok fazla beslenmediğini söylesemde sen yinede ye yok öle bişey ilk 3 ay çok önemli diyorlar :S

Sürekli evdeyim hafif şeyler yeyip sürekli uzanıyorum , kitap okuyamıyorum hem canım istemiyor hemde elime alınca en fazla 2-3 sayfa okuyup bırakıyorum. Genelde tv izliyorum nerdeyse belgesel kanallarındaki tüm programları ezberledim Nat.Geo.Wıld da Kaplan Adam özellikle favorim :) Bu arada 3 günde Game of Thrones dizisini 1. sezonunu bitirdim ve çok beğendim ama yeni sezon nisan 2012 de gösterilecekmiş :(

Duygusal anlamda da  kendimde değişiklikler farkediyorum eskidende karşımda ağlayan birini görsem benimde gözlerim dolardı ama şimdi anında ağlama moduna giriyorum . Kayınvalidem erkende olsa bebişe birşeyler almış işte onları görünce gerçekten hamile olduğumu farkettim baktıkça heyecanlanıyorum ve biran önce anne olmak istiyorum :)

11 yorum:

Eren dedi ki...

Çok tebrik ederim, umarım yakında sıkıntılarınız da geçer, sevgiler...:)

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Tesekkur ederim ilk 3 ay bu sikintilarin olmasi normalmis 1 ay sonra daha rahat olucam sanirim bendende sevgiler :)

thalassapolis dedi ki...

Çok güzel bir haber Allah hayırlısıyla kavuştursun bebeğine :)
Hamile iken sünger boba ağlamış biri olarak seni anlıyorum. Bulantı için zencefilli şeker (BİM marketlerde var) ve çubuk kraker tavsiye edebilirim :))
Çok güzel bir süreç keyfini çıkar :)) sevgiler...

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Thalassapolis çok teşekkür ederim güzel dileklerin için inşallah benimde bir tarçınlı kurabiyem olur :)
Çubuk kraker benim kurtarıcım zaten :) Zencefilli şekeri hiç duymamıştım hemen almalıyım :)
Sorma yaaa bugün Gülben Ergenin programını ağlamaktan izleyemedim konu evlatlık çocuklardıda :(

Bendende Sevgiler :)

AslıASLI dedi ki...

Öyle güzel bir haber bu, çok sevindim :)

Her şeyin hayırlısını diliyorum sizin için. Tebrik ederimm :)

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Teşekkür ederim Aslıcım darısı tümmm bebek isteyenlerin başına olsun :)

Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizide saymanıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

kitaplarlayasiyorum dedi ki...

sağlık dilerim :)

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

tesekkur ederim :) Sevgilerler ...

Unknown dedi ki...

saglıklı mutlu bi hamilelik dilerim.Allah analı babalı butuysun:)

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Tesekkur ederim darisi tum bebek isteyenlere olsun. Sevgiler :)